undergraduate thesis
Marketinške komunikacije neprofitne organizacije
Pula: University of Pula, 2015. urn:nbn:hr:137:686173

Ruba, Ivana
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Ruba, I. (2015). Marketinške komunikacije neprofitne organizacije (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173

Ruba, Ivana. "Marketinške komunikacije neprofitne organizacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173

Ruba, Ivana. "Marketinške komunikacije neprofitne organizacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173

Ruba, I. (2015). 'Marketinške komunikacije neprofitne organizacije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173

Ruba I. Marketinške komunikacije neprofitne organizacije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173

I. Ruba, "Marketinške komunikacije neprofitne organizacije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:686173