master's thesis
Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.
Pula: University of Pula, 2016. urn:nbn:hr:137:228079

Stepčić, Sara
University of Pula

Cite this document

Stepčić, S. (2016). Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o. (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079

Stepčić, Sara. "Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079

Stepčić, Sara. "Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079

Stepčić, S. (2016). 'Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.', Master's thesis, University of Pula, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079

Stepčić S. Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o. [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079

S. Stepčić, "Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:228079