master's thesis
Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća
Pula: University of Pula, 2017. urn:nbn:hr:137:945485

Valetić, Petra
University of Pula

Cite this document

Valetić, P. (2017). Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485

Valetić, Petra. "Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485

Valetić, Petra. "Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485

Valetić, P. (2017). 'Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća', Master's thesis, University of Pula, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485

Valetić P. Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485

P. Valetić, "Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485