undergraduate thesis
Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula
Pula: University of Pula, 2017. urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Jakša, M. (2017). Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, M. (2017). 'Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša M. Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

M. Jakša, "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311