Biuk, M. (2017). Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
Biuk, M. (2017). 'Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
Biuk M. Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
M. Biuk, "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768