Košara, A. (2017). Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936
Košara, Ana. "Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936
Košara, Ana. "Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936
Košara, A. (2017). 'Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu', Master's thesis, University of Pula, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936
Košara A. Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936
A. Košara, "Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936