Abstract | Pojavom Interneta promijenio se način na koji gospodarski subjekti posluju. Današnje društvo koje se temelji na znanju, informacijama i inovacijama, moralo se prilagoditi i usvojiti nove načine komunikacije i poslovanja. ˝Mreža˝ je postala temeljna infrastruktura, koja je omogućila suvremenom društvu razmjenu informacija i znanja, što za posljedicu ima pojavu novih pojmova i razvoj novih sustava poput elektroničkog poslovanja, elektroničke trgovine i elektroničke razmjene podataka.
Poduzeća diljem svijeta, neovisno o djelatnosti i veličini koriste se e-marketingom. Oni to čine, ne kako bi rasli, razvijali se i širili svoje poslovanje, nego kako bi preživjeli na tržištu. Postojeći, ali i potencijalni korisnici traže informacije koje su im dostupne jednim klikom miša, razmjenjuju svoja iskustva, ostavljaju povratne informacije, kupuju proizvode, rezerviraju hotelski smještaj ili avionske karte i sve to iz svog vlastitog naslonjača. U svakodnevnoj borbi za kupce Internet je postao moćan marketinški alat kojim se poduzeća koriste kako bi se istaknula na tržištu i privukla posjetitelje i kupce.
Marketing u javnom sektoru treba biti usmjeren na zadovoljenje želja i potreba građana, te pružati uvid u pravovremene, točne i transparentne informacije. Svrha mrežnih stranica Grada Vodnjana-Dignano nije prodaja proizvoda i usluga, nego pružanje informacija i komunikacija sa građanima. |