master's thesis
Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom
Pula: University of Pula, 2018. urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Fornažar Agić, K. (2018). Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina. "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina. "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, K. (2018). 'Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom', Master's thesis, University of Pula, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić K. Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

K. Fornažar Agić, "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675