Grbić, N. (2018). Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600
Grbić, Neda. "Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600
Grbić, Neda. "Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600
Grbić, N. (2018). 'Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima', Master's thesis, University of Pula, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600
Grbić N. Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600
N. Grbić, "Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:889600