Zirdum, I. (2018). Specifičnosti ponašanja krajnjih kupaca i organizacijskih kupaca na primjeru poduzeća "Hertz" (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:298975
Zirdum, Igor. "Specifičnosti ponašanja krajnjih kupaca i organizacijskih kupaca na primjeru poduzeća "Hertz"." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:298975
Zirdum, Igor. "Specifičnosti ponašanja krajnjih kupaca i organizacijskih kupaca na primjeru poduzeća "Hertz"." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:298975
Zirdum, I. (2018). 'Specifičnosti ponašanja krajnjih kupaca i organizacijskih kupaca na primjeru poduzeća "Hertz"', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:298975
Zirdum I. Specifičnosti ponašanja krajnjih kupaca i organizacijskih kupaca na primjeru poduzeća "Hertz" [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:298975
I. Zirdum, "Specifičnosti ponašanja krajnjih kupaca i organizacijskih kupaca na primjeru poduzeća "Hertz"", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:298975