master's thesis
Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula
Pula: University of Pula, 2015. urn:nbn:hr:137:132151

Bičak, Nina
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Bičak, N. (2015). Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

Bičak, Nina. "Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

Bičak, Nina. "Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

Bičak, N. (2015). 'Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula', Master's thesis, University of Pula, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

Bičak N. Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151

N. Bičak, "Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:132151