undergraduate thesis
Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu
Pula: University of Pula, 2021. urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, Filip
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Mihalec, F. (2021). Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, Filip. "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec, F. (2021). 'Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 02 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

Mihalec F. Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 September 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541

F. Mihalec, "Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:576541