master's thesis
Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača
Pula: University of Pula, 2020. urn:nbn:hr:137:178671

Jakša, Morena
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Jakša, M. (2020). Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671

Jakša, Morena. "Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671

Jakša, Morena. "Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671

Jakša, M. (2020). 'Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača', Master's thesis, University of Pula, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671

Jakša M. Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2020 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671

M. Jakša, "Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:178671