master's thesis
Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala
Pula: University of Pula, 2021. urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Hodžić, D. (2021). Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, D. (2021). 'Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala', Master's thesis, University of Pula, accessed 01 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić D. Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 June 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

D. Hodžić, "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362