master's thesis
Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala
Pula: University of Pula, 2021. urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Hodžić, D. (2021). Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić, D. (2021). 'Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala', Master's thesis, University of Pula, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

Hodžić D. Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362

D. Hodžić, "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362