master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača
Pula: University of Pula, 2022. urn:nbn:hr:137:816496

Mazić, Gregor
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Mazić, G. (2022). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816496

Mazić, Gregor. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816496

Mazić, Gregor. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816496

Mazić, G. (2022). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Pula, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816496

Mazić G. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816496

G. Mazić, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816496