master's thesis
Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača
Pula: University of Pula, 2023. urn:nbn:hr:137:040864

Đurđević, Darija
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Đurđević, D. (2023). Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

Đurđević, Darija. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

Đurđević, Darija. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

Đurđević, D. (2023). 'Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Pula, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

Đurđević D. Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864

D. Đurđević, "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864