Turčić, Ž. (2023). Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Turčić, Željko. "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Turčić, Željko. "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Turčić, Ž. (2023). 'Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća', Master's thesis, University of Pula, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Turčić Ž. Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658
Ž. Turčić, "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658