master's thesis
Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća
Pula: University of Pula, 2023. urn:nbn:hr:137:564658

Turčić, Željko
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Turčić, Ž. (2023). Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Turčić, Željko. "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Turčić, Željko. "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Turčić, Ž. (2023). 'Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća', Master's thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Turčić Ž. Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Ž. Turčić, "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658