Perkov, D. (2016). Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
Perkov, Dino. "Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
Perkov, Dino. "Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
Perkov, D. (2016). 'Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa', Master's thesis, University of Pula, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
Perkov D. Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
D. Perkov, "Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783