undergraduate thesis
Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača
Pula: University of Pula, 2023. urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, Megi
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Pasulji, M. (2023). Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, Megi. "Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, Megi. "Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji, M. (2023). 'Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 02 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

Pasulji M. Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 September 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108

M. Pasulji, "Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:465108