master's thesis
Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu
Pula: University of Pula, 2024. urn:nbn:hr:137:954289

Račić, Lana
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Račić, L. (2024). Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289

Račić, Lana. "Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289

Račić, Lana. "Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289

Račić, L. (2024). 'Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu', Master's thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289

Račić L. Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289

L. Račić, "Lokaliziranje promotivnih aktivnosti u međunarodnom marketingu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:954289