Hrg, L. (2024). Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M) (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160
Hrg, Lucija. "Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M)." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160
Hrg, Lucija. "Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M)." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160
Hrg, L. (2024). 'Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M)', Master's thesis, University of Pula, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160
Hrg L. Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M) [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160
L. Hrg, "Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M)", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160