Junačko, J. (2023). SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042
Junačko, Jana. "SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042
Junačko, Jana. "SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042
Junačko, J. (2023). 'SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042
Junačko J. SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2023 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042
J. Junačko, "SNAGA BRENDA I OGLAŠAVANJE KAO UTJECAJ ODABIRA POTROŠAČA NA PRIMJERU COCA-COLE I PEPSIJA", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:882042