Marković, L. (2024). ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA (Master's thesis). Slavonski Brod: University of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
Marković, Lea. "ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
Marković, Lea. "ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA." Master's thesis, University of Slavonski Brod, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
Marković, L. (2024). 'ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA', Master's thesis, University of Slavonski Brod, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
Marković L. ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA [Master's thesis]. Slavonski Brod: University of Slavonski Brod; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222
L. Marković, "ULOGA STRATEGIJE KORIŠTENJA UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVINU PROIZVODA", Master's thesis, University of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:262:428222