prikaz prve stranice dokumenta Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća
Zadar: University of Zadar, 2016. urn:nbn:hr:162:290112

Perić Radan, Marin
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Perić Radan, M. (2016). Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112

Perić Radan, Marin. "Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112

Perić Radan, Marin. "Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112

Perić Radan, M. (2016). 'Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112

Perić Radan M. Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112

M. Perić Radan, "Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112