master's thesis
Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu
Zadar: University of Zadar, 2016. urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, Andrea
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Vulić, A. (2016). Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, Andrea. "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, Andrea. "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, A. (2016). 'Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu', Master's thesis, University of Zadar, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić A. Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

A. Vulić, "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186