prikaz prve stranice dokumenta Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj
Zadar: University of Zadar, 2016. urn:nbn:hr:162:665043

Katić, Matea
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Katić, M. (2016). Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

Katić, Matea. "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

Katić, Matea. "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

Katić, M. (2016). 'Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zadar, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

Katić M. Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

M. Katić, "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043