prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma
Zadar: University of Zadar, 2016. urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, Dijana
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Šabić, D. (2016). Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, D. (2016). 'Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma', Master's thesis, University of Zadar, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić D. Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

D. Šabić, "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835