Title Usporedba promotivnih aktivnosti Slavonije s Bourgogne-om
Title (english) Promotional activities of Slavonia region in comparison with promotional activities of region Bourgonge
Author Ivona Brekalo
Mentor Božena Krce Miočić (mentor)
Committee member Božena Krce Miočić (predsjednik povjerenstva)
Committee member Tomislav Klarin (član povjerenstva)
Committee member Vinko Bakija (član povjerenstva)
Granter University of Zadar (Department of Tourism and Communication Sciences) Zadar
Defense date and country 2018-10-31, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline SOCIAL SCIENCES Economics Marketing
Abstract Cilj ovog diplomskog rada je ukazati i istražiti ono o čemu se zna, ali ne govori niti rješava. To je slaba zastupljenost Slavonije u promotivnim aktivnostima Hrvatske turističke zajednice prilikom promocije kako na domaćem tako i na svjetskim tržištima. Slavonija je regija koja u turističkom smislu ima što ponuditi svojim posjetiteljima za provođenje aktivnog odmora, no i dalje biva nepravedno zanemarena i nedovoljno promovirana kao poželjna turistička destinacija Hrvatske. Promotre li se promotivni materijali i sadržaj istih, može se uočiti neprestano naglašavanje Sunca i mora, no to neće dovesti Hrvatsku do turizma 365 dana u godini kojem teži. Hrvatska se bori sa sezonalnošću i istovremenom masovnošću, dok u ne ljetnim mjesecima biva "prazna". Upravo ovdje dolazi Slavonija koja i u ne ljetnim mjesecima ima što ponuditi svojim posjetiteljima i omogućiti im nezaboravan doživljaj koji će ponijeti sa sobom nakon povratka s putovanja. Stoga je i sami rad koncipiran na način da kroz sedam glavnih poglavlja čitatelja uvede u samu problematiku teme. U drugom poglavlju govori se o samoj promociji i elementima koji ju čine, odnosno teorijskom okviru kao temelju za cijelo istraživanje. Sljedeće poglavlje govori o Slavoniji, temi ovog rada. Kroz to poglavlje, Slavonija je opisana geografski, njezina povijest, gospodarstvo, ali i postojeća turistička ponuda. Također napravljena je turistička atrakcijska osnova kao temelj za daljnje istraživanje. Na kraju poglavlja istražena je promocija Slavonije i njezina turistička posjećenost. U sljedećem poglavlju, po istom uzoru obrađena je i regija Bourgogna u Francuskoj koja će kasnije poslužiti kao dobar primjer iz prakse. Nakon toga, ukratko je opisana metodologija kojom je istraživanje provedeno. Glavno istraživanje sastoji se od istraživanja promotivnih materijala Hrvatske i Francuske turističke zajednice te zastupljenost Slavonije i Bourgogne u istima. Nakon toga, napravljena je benchmark analiza Bourgogne i Slavonije. Na kraju, raspravljeni su rezultati istraživanja i dane smjernice za promotivni miks Slavonije u okviru promocije Hrvatske kao turističke destinacije.
Abstract (english) The main aim of this work is to point out and explore a weak presentation of Slavonia in the promotional activities of the Croatian Tourist Board on domestic and international level. Slavonia is a region that has everything to offer its visitors but is still unfairly neglected and insufficiently promoted as a desirable tourist destination of Croatia. If you see the content of promotional materials and you can see that there is a constant emphasis on the Sun and the Sea as a main product of Croatia. Croatia is struggling with seasonality and massive tourist arrivals in the summer, but is empty during winter months. This is where Slavonia can "jump in" and offer it visitors a chance to experience the destination of Slavonia Therefore, the work itself is conceived in a way that through the seven main chapters of the reader introduces the reader with the main problem and theme itself. In the second chapter, we talk about the promotion itself and its elements, or the theoretical framework as a basis for the whole research. The next chapter deals with Slavonia, the theme of this paper. Through that chapter, Slavonia is described geographically, its history its economy, as well as its existing tourist offer. Tourism attraction has also been made as a basis for further exploration. At the end of the chapter, the promotion of Slavonia and its tourist attendance was explored. In the next chapter, the Burgundy region in France was also explored in the same pattern, which would later serve as a good example of practice. Thereafter, the methodology used to explore the problem is briefly described. The main research consists of the research of the promotional materials of Croatia and the French tourist board and the representation of Slavonia and Bourgogne in the same. After that, a benchmark analysis of Bourgogne and Slavonia was made. Finally, the research results and the guidelines for the promotional mix of Slavonia were discussed in the framework of the promotion of Croatia as a tourist destination.
Keywords
promocija
brend
turistička destinacija
Slavonija
Bourgogna
Keywords (english)
promotion
brand
tourist destination
Slavonia
Burgundy
Language croatian
URN:NBN urn:nbn:hr:162:033955
Study programme Title: Entrepreneurship in Culture and Tourism Study programme type: university Study level: graduate Academic / professional title: magistar/magistra ekonomije (magistar/magistra ekonomije)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Created on 2018-12-11 11:37:33