master's thesis
Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda
Zadar: University of Zadar, 2018. urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, Sara
University of Zadar
Department of Pedagogy

Cite this document

Bojić, S. (2018). Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, Sara. "Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, Sara. "Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, S. (2018). 'Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda', Master's thesis, University of Zadar, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić S. Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

S. Bojić, "Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257