master's thesis
Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije
Zadar: University of Zadar, 2020. urn:nbn:hr:162:863725

Čačić, Kristina
University of Zadar
Department of Pedagogy

Cite this document

Čačić, K. (2020). Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

Čačić, Kristina. "Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

Čačić, Kristina. "Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

Čačić, K. (2020). 'Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije', Master's thesis, University of Zadar, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

Čačić K. Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2020 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

K. Čačić, "Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725