undergraduate thesis
Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije
Zadar: University of Zadar, 2016. urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, Lucija
University of Zadar
Department of Psychology

Cite this document

Krnčević, L. (2016). Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, Lucija. "Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, Lucija. "Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, L. (2016). 'Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević L. Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

L. Krnčević, "Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684