Title The Use of Resources in Online English L2 Teaching
Title (croatian) Digitalni alati u mrežnom podučavanju engleskog kao drugog jezika
Author Antea Čović
Mentor Anna Martinović (mentor)
Committee member Sanja Škifić (predsjednik povjerenstva)
Committee member Anna Martinović (član povjerenstva)
Committee member Lidija Štrmelj (član povjerenstva)
Granter University of Zadar (Department of English) Zadar
Defense date and country 2022-04-20, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline HUMANISTIC SCIENCES Philology Anglistics
Abstract The purpose of this study was to examine the usage of digital resources (apps/platforms) when teaching L2 English online. The participants of the research were L2 English teachers from Portugal and Croatia, who were teaching either in primary or secondary school. The first aim of the study was to identify the digital resources that are used among the teachers in online teaching and the frequency of their usage. The results showed that WhatsApp was among the most used social networking resources, YouTube was the most used entertainment resources, while the most used educational resources were Google Classroom tools, Kahoot and online dictionaries. The second aim was to investigate teachers’ general attitudes towards using resources in online L2 teaching. The results revealed that, generally, teachers felt they were capable of using and integrating technology in their online teaching. Additionally, they did not find using resources in online teaching excessively challenging. The last aim was to identify potential differences among English L2 teachers and their use of resources in online teaching. No significant differences were found between Portuguese and Croatian participants regarding their attitudes towards the use of online resources. However, the results revealed noticeable differences between the teachers teaching in primary school and those teaching in secondary school. Primary school teachers reported having lower technical readiness than secondary school teachers. Also, the general attitudes of secondary school teachers towards using digital resources in online teaching were more positive than the attitude of primary school teachers. However, the results indicate that high school teachers showed higher levels of concern compared to primary school teachers with regard to the obstacles and challenges of online teaching.
Abstract (croatian) Cilj ovog istraživanja bio je ispitati korištenje digitalnih alata (aplikacija/platformi) u podučavanju engleskog kao drugog jezika putem interneta. Ispitanici u istraživanju bili su profesori engleskog jezika iz Portugala i Hrvatske, koji su podučavali u osnovnim i srednjim školama. Prvi zadatak istraživanja bio je utvrditi koje digitalne alate profesori koriste u mrežnom podučavanju te koliko ih često koriste u svom podučavanju. Rezultati su pokazali da je WhatsApp najkorišteniji alat među alatima koji uključuju društvene mreže. Od alata sa zabavnim sadržajem, profesori su najviše koristili YouTube, dok su među edukativnim alatima najviše koristili Google Classroom, Kahoot te internetske rječnike. Drugi zadatak istraživanja bio je istražiti općenite stavove profesora o korištenju digitalnih alata u mrežnom podučavanju engleskog kao drugog jezika. Rezulati su otkrili da su profesori općenito bili sposobni koristiti i integrirati tehnologiju u njihovo mrežno podučavanje. Također, nisu smatrali da je korištenje digitalnih alata u mrežnom podučavanju pretjerano zahtjevno. Posljednji zadatak ovog istraživanja bio je utvrditi potencijalne razlike među profesorima engleskog kao drugog jezika i njihovog korištenja digitalnih alata u mrežnom podučavanju engleskog kao drugog jezika. Nisu pronađene značajne razlike između portugalskih i hrvatskih ispitanika, odnosno, njihovi stavovi o korištenju digitalnih alata bili su uglavnom podudarni. Međutim, rezultati su otkrili primjetne razlike između profesora koji su podučavali u osnovnim školama te profesora koji su podučavali u srednjim školama. Osnovnoškolski profesori pokazali su niske tehničke sposobnosti u usporedbi sa srednjoškolskim profesorima. Nadalje, općeniti stavovi srednjoškolskih profesora o korištenju digitalnih alata u mrežnom podučavanju pokazali su se pozitivniji nego stavovi osnovnoškolskih profesora. U konačnici, suprotno očekivanom ishodu, osnovnoškolski profesori naveli su da nisu iskusili puno poteškoća u korištenju digitalnih alata kod mrežnog podučavanja engleskog kao drugog jezika, odnosno, nisu imali poteškoće s pronalaženjem i korištenjem digitalnih alata ili s motiviranjem studenata korištenjem digitalnih alata.
Keywords
Online teaching
digital resources
second language (L2) learning
L2 English teachers
Keywords (croatian)
Mrežno učenje
digitalni alati
učenje drugog jezika
profesori engleskog kao drugog jezika
Language english
URN:NBN urn:nbn:hr:162:608187
Study programme Title: English Language and Literature (double major); specializations in: Teaching, Research Course: Teaching Study programme type: university Study level: graduate Academic / professional title: magistar/magistra edukacije engleskog jezika i književnosti (magistar/magistra edukacije engleskog jezika i književnosti)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Open access
Terms of use
Created on 2022-11-09 14:14:25