prikaz prve stranice dokumenta Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške
Zadar: University of Zadar, 2023. urn:nbn:hr:162:041360

Vučković, Iva
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Vučković, I. (2023). Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

Vučković, Iva. "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

Vučković, Iva. "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

Vučković, I. (2023). 'Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške', Master's thesis, University of Zadar, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

Vučković I. Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2023 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

I. Vučković, "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360