Title Digitalno nomadstvo kao novi oblik poslovanja
Title (english) Digital nomadism as a new form of business
Author Adela Maria Cvitanović
Mentor Mladen Rajko (mentor)
Committee member Aleksandra Krajnović (predsjednik povjerenstva)
Committee member Mladen Rajko (član povjerenstva)
Committee member Ivica Zdrilić (član povjerenstva)
Granter University of Zadar (Department of Economics) Zadar
Defense date and country 2023-07-10, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline SOCIAL SCIENCES Economics General Economy
Abstract U radu je analizirana tema Digitalno nomadstvo kao novi oblik poslovanja. Sukladno ciljevima ovog rada, može se reći da digitalno nomadstvo predstavlja moderan stil života i poslovni pristup koji kombinira rad na daljinu s nomadskim stilom života, koristeći pritom tehnologiju za rad s bilo kojeg mjesta u svijetu. Digitalne nomade karakterizira fleksibilnost rada s različitih lokacija diljem svijeta, a za obavljanje posla obično se oslanjaju na prijenosna računala, pametne telefone i pristup internetu. Fleksibilnost digitalnim nomadima omogućuje da iskuse različite kulture, potiču kreativnost i održavaju ravnotežu između poslovnog i privatnog života prilagođenu njihovim preferencijama. Digitalni nomadizam pojavio se kao novi oblik poslovanja u digitalnom dobu, modernizirajući način na koji ljudi rade i dovodeći u pitanje tradicionalne predodžbe o radnom mjestu. Kao oblik poslovanja, digitalni nomadizam pruža brojne prednosti. Pojedincima omogućuje pristup širem globalnom tržištu i različitoj skupini klijenata, širenje mreže poznanstava i dr. Pojedinci koji se bave digitalnim nomadstvom često posjeduju relevantne vještine za kojima postoji velika potražnja u digitalnom svijetu. Neke od tih vještina su stvaranje online sadržaja, online marketing, usluge savjetovanja i slično. Svoju stručnost koriste kako bi ponudili svoje usluge na daljinu, opslužujući klijente s bilo kojeg mjesta u svijetu. Također, postoje i brojni izazovi u digitalnom nomadizmu. Rad na daljinu zahtijeva disciplinu, samomotivaciju i učinkovito upravljanje vremenom kako bi se prevladale potencijalne smetnje i održala produktivnost.
Abstract (english) The topic of Digital Nomadism as a new form of business is analyzed in this thesis. According to the objectives of this paper, it can be said that digital nomadism represents a modern lifestyle and business approach that combines remote work with a nomadic lifestyle, while using technology to work from anywhere in the world.Digital nomads are characterized by the flexibility of working from different locations around the world, and they usually rely on laptops, smartphones and internet access to get their work done. Flexibility allows digital nomads to experience different cultures, foster creativity and maintain a work-life balance tailored to their preferences.Digital nomadism has emerged as a new form of business in the digital age, modernizing the way people work and challenging traditional notions of the workplace. As a form of business, digital nomadism offers numerous advantages. It enables individuals to access a wider global market and a different group of clients, expand the network of acquaintances, etc.Individuals who engage in digital nomadism often possess relevant skills that are in high demand in the digital world. Some of these skills are online content creation, online marketing, consulting services and other relevant skills. Digital nomads use their expertise to offer their services remotely, serving clients from anywhere in the world.Also, there are numerous challenges in digital nomadism. Working remotely requires discipline, self-motivation and effective time management to overcome potential distractions and maintain productivity.
Keywords
digitalni nomadizam
rad na daljinu
fleksibilnost
poslovanje
globalno tržište
Keywords (english)
digital nomadism
remote work
flexibility
business
global market
Language croatian
URN:NBN urn:nbn:hr:162:306588
Study programme Title: Management Study programme type: university Study level: graduate Academic / professional title: sveučilišni/a magistar/magistra ekonomije (sveučilišni/a magistar/magistra ekonomije)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Open access
Terms of use
Created on 2023-11-22 14:13:38