master's thesis
Brendiranje turističke destinacije Nin kroz turizam događaja
Zadar: University of Zadar, 2024. urn:nbn:hr:162:945434

Glavan, Ana
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Glavan, A. (2024). Brendiranje turističke destinacije Nin kroz turizam događaja (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:945434

Glavan, Ana. "Brendiranje turističke destinacije Nin kroz turizam događaja." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:945434

Glavan, Ana. "Brendiranje turističke destinacije Nin kroz turizam događaja." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:945434

Glavan, A. (2024). 'Brendiranje turističke destinacije Nin kroz turizam događaja', Master's thesis, University of Zadar, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:945434

Glavan A. Brendiranje turističke destinacije Nin kroz turizam događaja [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:945434

A. Glavan, "Brendiranje turističke destinacije Nin kroz turizam događaja", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:945434