master's thesis
Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok
Zadar: University of Zadar, 2024. urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, Marija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Šolić, M. (2024). Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, M. (2024). 'Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok', Master's thesis, University of Zadar, accessed 27 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić M. Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2024 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

M. Šolić, "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236