prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promocije na svijest potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj promocije na svijest potrošača
Zadar: University of Zadar, 2017. urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Galešić, A. (2017). Utjecaj promocije na svijest potrošača (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, A. (2017). 'Utjecaj promocije na svijest potrošača', Master's thesis, University of Zadar, accessed 23 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić A. Utjecaj promocije na svijest potrošača [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2024 July 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

A. Galešić, "Utjecaj promocije na svijest potrošača", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155