prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta
Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2020. urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan
University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Institutional repository: Polytechnic ”Marko Marulic” in Knin

Cite this document

Vrhovac, D. (2020). Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, D. (2020). 'Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac D. Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2020 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

D. Vrhovac, "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777