prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača
Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2024. urn:nbn:hr:121:083431

Duran, Ivana
University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Institutional repository: Polytechnic ”Marko Marulic” in Knin

Cite this document

Duran, I. (2024). Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran, Ivana. "Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran, Ivana. "Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran, I. (2024). 'Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran I. Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2024 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

I. Duran, "Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431