Abstract | Važnost uspjeha danas na globalnom tržištu, bez obzira na djelatnost kojom se neko
poduzeće bavi, svakako je kvaliteta proizvoda ili usluge koje to poduzeće nudi. Kako bi se
uopće postigao određeni nivo kvalitete, potrebno je steći određene okolnosti te ulagati u razvoj
poslovanja, tehnološke novitete, radnu snagu i sve ostalo što prati poslovanje. Turizam, kao
najjača gospodarska grana u Hrvatskoj svakako prati promjene na tržištu i prilagođava im se
kroz ulaganje u kvalitetu vlastitog proizvoda. Hotelski turizam kao takav odavno se izdigao
iznad ponude klasičnog noćenja, sunca i mora. Kako bi zadovoljili zahtjeve gostiju koji se sve
više i više okreću kvaliteti, hoteli su ulaganjem u modernizaciju objekata (trokrevetne,
četverokrevetne sobe, apartmani, bazeni unutarnji i vanjski, sa slatkom i morskom vodom),
gastro ponude (gluten free hrana, antialergijski programi, programi za dijabetičare i sl.) te
slobodnih aktivnosti (sportski tereni, izleti, koncerti i sl.) podigli kvalitetu usluge, ali i vlastite
zvjezdice. Praćenje i upravljanje kvalitetom neophodno je kako bi se ostvarilo unapređenje
kvalitete u cilju postizanja konkurencije i dostizanja izvrsnosti poduzeća. Najveće priznanje za
uspjeh u radu hotelima su ocjene koje dobivaju od samih klijenata (gostiju), koji svoje
zadovoljstvo prenose dalje i time daju najbolju reklamu hotelu, kao i ocjene tour operatera ili
turističkih agencija koje zadovoljne goste ponovno dovode i slijedeće godine. Svojim
uspješnim radom hoteli pridonose razvoju područja na kojem se nalaze, lokalnoj zajednici, ali
i samoj državi. |