prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište
Zagreb: VERN University, 2021. urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Đurić, N. (2021). Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, N. (2021). 'Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište', Master's thesis, VERN University , accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić N. Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

N. Đurić, "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652