prikaz prve stranice dokumenta Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske
Zagreb: VERN University, 2021. urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Mitrović, M. (2021). Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, M. (2021). 'Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske', Master's thesis, VERN University , accessed 26 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović M. Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 June 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

M. Mitrović, "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175