Gavrilović, I. (2021). Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736
Gavrilović, Ivor. "Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736
Gavrilović, Ivor. "Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736
Gavrilović, I. (2021). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736
Gavrilović I. Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736
I. Gavrilović, "Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:910736