Jensch, M. L. (2022). Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
Jensch, Marija Lena. "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
Jensch, Marija Lena. "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
Jensch, M. L. (2022). 'Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
Jensch ML. Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302
M. L. Jensch, "Uloga društvenih mreža u marketingu na primjeru odabranih hotela u Zagrebu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:027302