Sesar, M. (2022). Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
Sesar, Marija. "Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
Sesar, Marija. "Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
Sesar, M. (2022). 'Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
Sesar M. Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
M. Sesar, "Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452