prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru
Zagreb: VERN University, 2022. urn:nbn:hr:146:359669

Trezner, Filip
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Trezner, F. (2022). Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669

Trezner, Filip. "Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669

Trezner, Filip. "Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669

Trezner, F. (2022). 'Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru', Master's thesis, VERN University , accessed 26 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669

Trezner F. Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2025 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669

F. Trezner, "Mogućnosti unapređenja marketinga sportsko-turističkih manifestacija na izabranom primjeru", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:359669

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.