prikaz prve stranice dokumenta Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća
Zagreb: VERN University, 2023. urn:nbn:hr:146:716124

Mlinarić, Mateja
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Mlinarić, M. (2023). Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124

Mlinarić, Mateja. "Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124

Mlinarić, Mateja. "Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124

Mlinarić, M. (2023). 'Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća', Master's thesis, VERN University , accessed 19 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124

Mlinarić M. Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 June 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124

M. Mlinarić, "Analiza primjene digitalnog marketinga s ciljem unapređenja prodaje na primjeru odabranog poduzeća", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716124