prikaz prve stranice dokumenta Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama
Zagreb: VERN University, 2023. urn:nbn:hr:146:157173

Klasnić, Ana
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Klasnić, A. (2023). Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

Klasnić, Ana. "Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

Klasnić, Ana. "Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

Klasnić, A. (2023). 'Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 24 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

Klasnić A. Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 July 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

A. Klasnić, "Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173