Bonzi, I. A. (2023). Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
Bonzi, Ivan Andrija. "Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
Bonzi, Ivan Andrija. "Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
Bonzi, I. A. (2023). 'Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
Bonzi IA. Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
I. A. Bonzi, "Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206