prikaz prve stranice dokumenta Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera
Zagreb: VERN University, 2023. urn:nbn:hr:146:766206

Bonzi, Ivan Andrija
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Bonzi, I. A. (2023). Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206

Bonzi, Ivan Andrija. "Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206

Bonzi, Ivan Andrija. "Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206

Bonzi, I. A. (2023). 'Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206

Bonzi IA. Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206

I. A. Bonzi, "Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206