prikaz prve stranice dokumenta Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini
Zagreb: VERN University, 2024. urn:nbn:hr:146:635893

Sente, Tereza
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Sente, T. (2024). Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893

Sente, Tereza. "Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893

Sente, Tereza. "Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893

Sente, T. (2024). 'Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini', Graduate thesis, VERN University , accessed 20 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893

Sente T. Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 June 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893

T. Sente, "Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893